Achizitii prin SEAP

Nákupy cez SEAP

Sme radi, že vám pomôžeme v procese obstarávania prostredníctvom Seap. Ak chcete zadať objednávku u nás, uveďte nám tieto informácie:

1. To nám pomôže identifikovať a presne skontrolovať požadovaný produkt.

2. Množstvo: Uveďte pre tento produkt presnú sumu. Uistite sa, že počet požadovaných výrobkov je v súlade s požiadavkami verejného subjektu a vašimi konkrétnymi potrebami.

3 Mali by obsahovať názov verejnej subjektu, ku ktorej je doručená, presná doručovacia adresa, kontaktná osoba a telefónne číslo + e -mail.

4. Mali by obsahovať presné meno a adresu verejnej entity, kontaktnej osoby a telefónneho čísla + e -mail.

Po poskytnutí týchto informácií budeme spracovať objednávku a poskytneme vám ďalšie informácie potrebné na dokončenie nákupu prostredníctvom Seap. Zabezpečíme dodanie v stanovenom období a poskytneme potrebné dokumenty na dokončenie transakcie podľa požiadaviek verejného subjektu.

Náš tím sa venuje poskytovaniu úplnej podpory a pomoci počas celého procesu obstarávania prostredníctvom Seap. Máme k dispozícii akékoľvek ďalšie otázky alebo objasnenie, ktoré môžete mať.

 
Späť na blog